News     First Comic     Latest Comic     Archive     FAQ     Characters     +fave

July 15th, 2009, 6:29 pm

prologue 1


post a comment


average rating: 5.00

author's comment

Advertisement






 

what is cooking on that stove.
looks delicious.

posted by Guest





 

HAHAHA WTF
I love how he looks retarded in every panel. AHHAA I love this.

posted by melsama32





 

Ohgodilovethis :'D

posted by Mocha Blues





 

What the--
sorry but looking normal even tho your bleeding to death kinda creeps me otu ( sorta like that anime milk-chan but its just creepy )

posted by Kitten meat





 

This is amazing lol.

posted by PokemonDaycare





 

lmao, the 'pot' label

posted by angelbliss



 

I warned you about stairs, Hiccup! I told you, dog!

posted by Drawkey



 

What's with the face? Kinda Goofy it is?

posted by Republic Empire (Guest)



Post A Comment